Administrație

Primăria Timișoara va organiza concurs pentru posturile de secretar general și arhitect-șef. Consilierul Rudolf Gräf nu devine city-manager.

Dominic Fritz, primarul Timișoarei, anunță că instituția pe care o conduce va organiza, la începutul anului viitor, concurs pentru ocuparea funcțiilor de secretar general și arhitect-șef. Edilul a confirmat că Rudolf Gräf nu și-a depus CV-ul pentru postul de city-manager, deși mai multe surse îl plasau deja pe consilierul lui Fritz în această funcție.

După ce ani de zile, două posturi cheie din administrație locală au fost ocupate de către interimari, primarul Fritz anunță că vor organiza concursuri pentru secretar general și arhitect-șef, la începutul anului 2021.

Voi publica anunț în Agenția Națională pentru Funcționari Publici (ANFP) că vom organiza concurs pentru posturile de arhitect-șef și secretar general al primăriei, acest posturi fiind ocupate de interimari. La începutul anului vom publica anunțurile”, a anunțat edilul-șef.

De la plecarea secretarului general Ioan Cojocari, în 2016, funcția a fost ocupată, în interimat, de două persoane: Simona Drăgoi, între 2016-2019 și Caius Șuli, începând din august 2019. Pentru funcția de arhitect-șef asigură interimatul Monica Mitrofan, după demisia lui Sorin Ciuraru, în vara acestui an.

Au fost trimise către municipialitate peste 300 de CV-uri pentru postul de city-manager al Timișoarei. Urmează ca 20 dintre candidați să fie contactați pentru un interviu telefonic, după care aproximativ cinci persoane se vor întâlni cu primarul și cu o comisie de selecție. Numirea va avea loc până de Crăciun, speră Fritz.

Am primit 309 CV-uri. Ne aflăm în etapa în care 20 de oameni sunt intervievați telefonic, iar din acest grup, 3 sau maximum 5 oameni o să vină la primărie, unde se vor întâlni cu mine și cu o comisie. Sper să anunțăm până de Crăciun cine va fi city-managerul Timișoarei”, a explicat Dominic Fritz.

Primarul spune că Rudolf Gräf nu s-a înscris la concursul pentru acest post, chiar dacă câteva surse îl vedeau deja în scaunul de administrator public.

Rudi nu și-a depus CV-ul pentru city manager, deci nu va fi el. Este foarte bun acolo unde este. Mă bucur că la trei săptămâni de când și-a început jobul nu dorește alt job”, a spus Fritz.

Primarul dorește o schimbare a organigramei, însă abia în momentul în care se va face auditul, care va dura minimum șase luni, conform estimărilor. Până atunci, funcționarii nu vor fi concediați, urmând să fie făcute doar mici modificări, acolo unde este cazul.

Lasă un comentariu