Programul cu publicul se suspendă pe perioada sărbătorilor de iarnă, anunță reprezentanții Primăriei Timișoara. Câteva birouri vor funcționa după un program mai scurt.
„În perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Municipiului Timişoara îşi suspendă programul cu publicul între 21 decembrie 2020 şi 4 ianuarie 2021. În acest interval se vor desfăşura activităţi curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc.)”, se arată în comunicatul PMT.
Serviciul Relaționare Directă cu Cetățenii (camera 12) își va suspenda programul cu publicul în perioada 21.12.2020 – 04.01.2021.
Direcția de Urbanism își va relua activitatea abia în data de 11.01.2021.
Oficialii atenționează că în această perioadă va fi suspendată și preluarea cererilor transmise online pentru eliberarea certificatelor de urbanism în regim de urgență.
DIRECȚIA CLĂDIRI TERENURI ȘI DOTĂRI DIVERSE I EST
BIROUL GARAJE, CIMITIRE, COŞERIT ŞI SPAŢII UTILITARE îşi va suspenda programul cu publicul în perioada 21.12.2020 – 04.01.2021, cu excepția Casieriei din Blv. 3 August 1919 nr.17, unde orarul pentru concesionarea locurilor de veci şi încasarea taxelor de înhumare din cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timișoara va fi:
– În perioada 21.12.2020- 24.12.2020 – între orele 08.30-12.00
– În perioada 25.12.2020- 27.12.2020 – programul va fi suspendat
– În perioada 28.12.2020- 30.12.2020 – între orele 08.30-12.00
– În data de 31.12.2020 – între orele 8.00-09.00
– În perioada 01.01.2021- 03.01.2021- programul va fi suspendat
– În perioada 04.01.2021-08.01.202 – între orele 08.30-12.00
În această perioadă, cu excepţia zilelor nelucrătoare, pentru programarea curăţării coşurilor de fum pentru persoanele care au încheiată convenţie de coşerit, se va face solicitare telefonică la numărul de telefon 0256-433211, în intervalul orar 08.30-16.00.
Programul cu publicul se va relua după orarul normal de funcţionare, începând cu data de 4 ianuarie 2021.
DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR
În perioada 21 decembrie 2020 – 2 ianuarie 2021, la Compartimentul Preluare – Eliberare Acte de Identitate și Biroul Verificări Furnizări Date a fost aprobat următorul program de lucru cu publicul:
Primiri cereri și eliberări acte de identitae:
21, 23 decembrie: 8.30 – 13.00 și 14.00 – 16.00
22 decembrie: 8.30 – 13.00 și 14.00 – 18.00
24 decembrie: 8.30 – 14.00
28, 30 decembrie: 8.30 – 13.00 și 14.00 – 16.00
29 decembrie: 8.30 – 13.00 și 14.00 – 18.00
31 decembrie: 8.30 – 14.00
În perioada 21 decembrie 2020 – 2 ianuarie 2021, Compartimentul Înregistrări Acte Stare Civilă şi Biroul Proceduri Speciale de Stare Civilă vor funcționa după următorul program de lucru cu publicul:
Înregistrări naşteri
21, 23 decembrie 2020
28, 30 decembrie 2020
8:30 – 16:00
22, 29 decembrie 2020
8:30 – 18:00
24, 31 decembrie 2020
8:30 – 14:00
Înregistrări căsătorii
21 – 31 decembrie 2020
–––––
Înregistrări decese
21, 23 decembrie 2020
28, 30 decembrie 2020
8:30 – 16:30
22, 29 decembrie 2020
8:30 – 18:30
24, 31 decembrie 2020
8:30 – 14:00
25 decembrie 2020
–––––
26 decembrie 2020
10:00 – 12:00
1 ianuarie 2021
–––––
2 ianuarie 2021
10:00 – 12:00
Eliberări certificate de stare civilă la cerere
21 decembrie 2020
8:30 – 16:30
22 decembrie 2020
8:30 – 18:00
23 – 31 decembrie 2020
–––––
Transcrieri certificate de naştere/căsătorie/deces emise de autorităţile din străinătate
Înregistrări naşteri tardive
Schimbări de nume, rectificări, menţiuni din străinătate
21 decembrie 2020
8:30 – 16:30
22 decembrie 2020
8:30 – 18:00
23 – 31 decembrie 2020
DIRECȚIA FISCALĂ a Municipiului Timișoara
Programul de lucru în perioada sărbătorilor de iarnă se regăsește pe site-ul Direcției Fiscale https://www.dfmt.ro/
CENTRUL DE INFORMARE TURISTICĂ – programul de lucru în perioada 21.12.2020 – 04.01.2021 va fi:
Luni-Joi, între orele 08:00-16:00;
În zilele sărbătorilor legale 25, 26 și 27.12.2020 şi 1, 2 și 03.01.2021 programul va fi suspendat.